Оформлення будинку по дачної амністії

Оформлення будинку по дачної амністії

Оформлення будинку по дачної амністії

Розділ: Земельне право 1 комменатрій

Здавалося б, що оформлення земельної ділянки у власність, якщо він не внесений до числа об’єктів Єдиного державного реєстру прав (ЕГРП) неможливо. Адже формально у фактичного господаря такої ділянки немає прав здійснювати угоди, в тому числі купівлі-продажу, дарування, оренди або застави. Навіть у випадку, коли на ділянці побудований будинок, в ньому постійно проживають люди або регулярно туди приїжджають, документально ніякої землі, а також будинки не існує.

Належне правове оформлення будинку і ділянки, на якій він розташований, дає чимало плюсів: це можливість повноцінного розпорядження об’єктами, присвоєння поштової адреси, можливість підключення телефону та інтернету. Мінуси «стояння» по чергах в реєструючих органах і подальша сплата податків на майно не настільки істотні.

Документи, необхідні для оформлення права власності на нерухоме майно слід подавати до територіального підрозділу Росреестра за місцем розташування відповідної земельної ділянки і будинку. Подавати документи на оформлення прав на будинок стоїть одночасно з комплектом документів на ділянку. Але, коли земля оформлена належним чином, права на будинок оформляються окремо.

Для реєстрації права власності на самовільно зведений садовий будинок межування земельної ділянки, прив’язка будинки та інші послуги Ростехінвентарізаціі не потрібні. Необхідний комплект документів для оформлення права власності на такий будинок складається з кадастрового плану оформлюваного земельної ділянки, заповненої декларації на об’єкт нерухомого майна, а також сплаченого державного мита за видачу свідоцтва про право власності на об’єкт. Цікаво, що в декларації садовий будиночок враховується, як нежитлова будівля.

Вам також зможе допомогти адвокат з оформлення нерухомості. в питаннях оформлення будинків даний фахівець буде повністю компетентний.

У число документів, потрібних для оформлення будинку по дачної амністії входять наступні документи:

  1. Кадастровий паспорт на будинок з документами на землю (якщо права на ділянку вже оформлені);
  2. Документ про надання даної земельної ділянки, виданий компетентним органом державної влади або місцевого самоврядування;
  3. Свідоцтво або інший документ підтверджує право громадянина на дану ділянку, виданий органом державної влади або місцевого самоврядування;
  4. У випадку, коли ділянка надана для ведення особистого підсобного господарства, необхідно отримати в органах місцевого самоврядування виписку з погосподарській книги про наявність у громадянина права на дану земельну ділянку;
  5. Паспорт громадянина — заявника;
  • Оригінал і копія квитанції про оплату державного мита.
  • Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!