Рухливі ігри для дітей дошкільнят у дитячому садку (в групі)

Рухливі ігри для дітей дошкільнят у дитячому садку (в групі)

Рухливі ігри для дітей дошкільнят у дитячому садку (в групі)

Добрий всім день!) Спеціально для вихователів дитячих садків я опубліковувати статтю рухливі ігри для дітей дошкільнят у дитячому садку (в молодшій, середній та старшій групі).

1) Лисий хвіст

Діти  на невеликій відстані стають по колу на відстані кроку один від одного. Посередині кола стає вихователь і по колу обертає шнур, на кінці якого прив’язаний який-небудь невеликий предмет. Діти повинні уважно стежити за предметом (лисячим хвостом) і при його наближенні підстрибувати, щоб предмет не торкнувся ніг.

Ті хлопці, які не встигли вчасно підстрибнути і зачепили шнур, вибувають з гри. Виграє дитина, яка залишилася останнім.

2) По купинах через болото

Вихователь розподіляє діточок по командам. Попереду кожної з команд лягають цеглинки на певній відстані. Мета  гри. пройти по цеглинці задану ділянку, не торкаючись ногами підлоги.

Перемагає команда, у якої останній гравець досягне мети першим.

3) Склади фігуру

Діти розбігаються. За певним сигналом вихователя вони повинні прийняти якусь позу, яка відображала б тварина або квітку, дерево, геометричну фігуру і т.п. Виграють діти, чиї фігури найбільш відповідають заданому.

4) Знайди колір

Діти стають в коло і по команді ведучого шукають предмети названого кольору для того, щоб до них доторкнутися. Переможеним вважається той, хто доторкнеться до потрібної речі останнім. Він вибуває з гри.

5) Живе — неживе

Ведучий називає живі і неживі предмети, а діти відповідають хором тільки "живе", А на "неживе" мовчать. Виграють діти, які менше всіх помилилися.

6) Шеренга

Діти шикуються в одну лінію у напрямку руки ведучого. Коли він говорить врозтіч, всі розбігаються. А зачувши речівку: «У хлопців порядок строгий, тра-та-та, тра-та-та, знають усі свої місця», Біжать і будуються в новому напрямку.

Останній вважається переможеним.

7) Заборонене рух

Діти, йдучи по колу, повторюють всі рухи за вихователем, крім одного, наприклад: "Руки вгору!". Той, хто виконує "заборонене" рух, стає в кінець колони. Таким чином більш уважні діти опиняться на початку колони, і вони вважаються переможцями.

8) Сани

Дану гру потрібно проводити з дітьми взимку. З’їхати на санчатах і збити сніжком ніс сніговика, підібрати прапорець, закинути палички в корзину. Завдання можна придумати на ваш розсуд.

9) Підскоки

Ведучий стоїть у колі, а інші за межами кола. Вони то встрибують в коло, то вистрибують з нього. Ведучий може ловити тільки тих, хто в колі, торкнувшись їх рукою.

10) Совушка

Вибирають ведучого — "Совушки", Решта діти зображують пташок. Пташки вільно бігають по майданчику, розмахуючи руками, як крилами. "Совушка" сидить у дуплі (позначене на майданчику місце). Коли керівник вимовить слово "Ніч", Совушка вилітає з дупла і бігає по майданчику, пильно стежачи за пташками. Пташки по сигналу "Ніч" повинні зупиниться на місці і не рухатися. Хто поворухнеться, того "совушка" веде в свій будинок, і сама знову вибігає на майданчик.

Коли керівник скаже "День", "совушка" ховається в дупло, а пташки, крім вивели Совушки, починають літати. Гра переривається, коли совушка відведе до себе 3-х пташок. Тоді вибирають нову Совушки і гра поновлюється.

11) Угадай, чий голосок?

Ведучий стоїть у колі із зав’язаними очима. Діти рухаються по колу і співають: «Ось побудували ми коло, повернемо поруч раптом, а як скажемо: «скок, скок, скок! Вгадай, чий голосок?»

Слова «Скок, скок, скок!» вимовляє один з граючих, призначений ведучим. Ведучий повинен вгадати, хто вимовив слова. Якщо він вгадає, стає в загальне коло, а в центрі кола стає той, чий голосок вгадали.

Якщо немає – продовжує водити.

12) Слова

Ведучий визначає тему. Потрібно назвати по черзі, припустимо, тільки веселі слова. Перший гравець вимовляє: «Клоун».

Другий: «Радість». Третій: «Повітряна кулька» і т.д. поки слова не вичерпаються.

Можна змінити тему і назвати тільки зелені слова, тільки круглі слова, колючі і т.д.

13) Літає — не літає

Діти вільно пересуваються по кімнаті: бігом, підстрибом, кружляючи. Ведучий називає будь-які слова (риба, літак, дерево …). Якщо те, що названо, може літати, діти імітують політ; якщо те, що названо, може плавати – імітують плавання; якщо не плаває, не літає – то діти зупиняються.

Найуважніший той, хто жодного разу не помилився.

14) Миші і кіт

Діти  сидять  на  лавках  або стільчиках.  Це  миші в  нірках.  В  противополож­ної  стороні  кімнати  або  майданчики  сидить  кіт, роль  якого  виконує вихователь.  Кот  заси­пает  (Закриває очі),  а миші розбігаються  по всій  кімнаті.  Але  ось  кіт прокидається,  потяги­ється,  нявкає  і починає ловити  мишей.  Миші швидко тікають і  ховаються в  нірках  (Займають свої місця).  Спійманих  мишок  кіт веде  до  собі. Коли  решта  миші  сховаються  в  норки,  кіт ще  раз  проходить  по  кімнаті,  потім  повертає­ся  на  Свого  місце  і  засинає.

15) Хто далі кине

Діти  стоять на одній  стороні  за­ла  або  майданчики  за  накресленої лінією  або  поло­женной  мотузкою.  Всі  отримують мішечки  і  по  сиг­налу  вихователя  кидають  їх  вдалину.  Кожен дол­дружин  зауважити,  куди впав  його  мішечок.  За  сигналом вихователя діти біжать до  своїм мішечках  і  осту­навливаются біля  них;  двома руками  вони Підніміть­ють мішечки вгору  над головою.  Вихователь  отме­чає тих,  хто  кинув мішечок далі  всіх.  Після цього  малюки повертаються назад  за лінію.

16) Бережи предмет

Діти  стають в  круг.  Біля ніг кожного  дитини лежить  кубик  (Або  брязкальце). Вихователь  знаходиться в  колу,  він  намагається взя­ть  предмет  то  у  одного,  то  у іншого  дитини.  Іг­рающій,  до  якому  наближається вихователь,  при­Седан,  закриває  кубик руками  і  не дає до  нього доторкнутися.  Як  тільки  вихователь  відходить,  ма­лиш встає,  залишаючи  кубик на колишньому  місці.

17) Знайди свій будиночок

Кожна дитина вибирає собі будиночок (обруч, кубик, м’яч, фла­жок). За сигналом діти бігають по майданчику в різних напрямках. На сигнал «Знайди свій будиночок» займають будиночки.

18) Догонялки

Чертится коло (овал). Всі стають на його кордоні на рівній відстані один від одного. За сигналом починають бігти в одну сторону, наздоганяючи попереду біжить. Якщо когось наздогнали, він сходить з дистанції.

Виграє той, хто залишиться на дистанції останнім.

19) Салочки

Вибирається ведучий. Він наздоганяє інших. Доторкнувшись до іншої дитини, «осалівает» його, і тепер той стає ведучим.

20) Вище ніжки

Ведучий намагається осалить когось, але у інших є порятунок — піднятися з землі на якийсь предмет. Якщо когось осалить, коли його ноги торкалися землі, він стає ведучим.

21) Білочки собачки

Вибирають кілька водящих: два або три. Вони — «собачки». Білочки перекидають один одному м’яч так, щоб «собачки» його не зловили.

Якщо «собачка» зловила м’яч, то вона змінюється місцем з тим, хто цей м’яч покинув.

22) Гаряча картопля

М’яч швидко перекидається один одному. Довго тримати м’яч в руках не можна, тому що він — гаряча картопля. Потрібно постаратися якомога довше утримати м’яч в грі.

Стаття підійшла до кінця, сподіваюся вам допоможе даний матеріал і діти в дитячому садку будуть задоволені =)

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!